პროექტი ხორციელდება უნივერსალურ დონეზე ქუთაისის 33-ე საჯარო სკოლის საბაზო საფეხურის მეშვიდე კლასებში, კონსულტაციისა და ტრენინგის ცენტრის (CTC) მხარდაჭერით, სკოლა ლაბის სკოლების გაძლიერების ინიციატივის ფარგლებში და დაფინანსებულია გერმანული ფონდის "Bread for the Word" (BfdW) მიერ
კოუჩინგი
Получить ссылку
Facebook
X
Pinterest
Электронная почта
Другие приложения
-
კოუჩინგის თემა: სამოქმედო გეგმის შესრულება და გამოწვევების გადალახვა
26 აპრილს, პროგრამის ,,წიგნებით მე-ს ძიებაში“ ფარგლებში, სსიპ ქ. ქუთაისის 33-ე საჯარო სკოლის პედაგოგიური კოლექტივისთვის, სწავლა -სწავლების პროცესში სოციალური ემოციური კომპეტენციების მხარდაჭერის მიზნით, პირველი ტრენინგი გაიმართა. ტრენინგს სკოლის 40 პედაგოგი ესწრებოდა. ტრენინგს პროექტის ექსპერტ-კონსულტანტი, სკოლის უფროსი სპეციალური მასწავლებელი სოფიო ძიგრაშვილი უძღვებოდა. სპეციალურად ტრენინგისთვის მომზადდა საპრეზენტაციო მასალა. პროექტის ,,წიგნებით მე-ს ძიებაში" მიზანია - ს ოციალური და ემოციური კომპენტენციების მხარდაჭერა სასკოლო გარემოში. პროექტი ხორციელდება კონსულტაციისა და ტრენინგის ცენტრის (CTC), სკოლა ლაბის პროგრამ ის ფარგლებში ქუთაისის 33-ე საჯარო სკოლის საბაზო საფეხურის მეშვიდე კლასებში (63 მოსწავლე), როგორც უნივერსალურ დონეზე „სკოლების გაძლიერების ინიციატივა“ სკოლა-ლაბის ერთ-ერთი პროექტია. მისი პირველი ფაზა განხორციელდება 2022-24 წლებში გერმანული ფონდის Bread for the World-ის (BfdW) ფინანსური თანადგომით. პროექტის მიზანია ხელი შეუწყოს სკოლების გაძლიერე
კურსის სახელწოდება და სტრუქტურა: კურსი „მოსწავლეთა სოციალური და ემოციური კომპეტენციების მხარდაჭერა საბაზო საფეხურზე“ განკუთვნილია დამოუკიდებელი სწავლისათვის და შემდეგი 3 მოდულისგან შედგება: 1. სოციალური და ემოციური კომპეტენციების მხარდაჭერის ჩარჩო 2. მხარდამჭერი საკლასო კლიმატი 3. სოციალური და ემოციური კომპეტენციების განმავითარებელი მიდგომები, მეთოდები და სტრატეგიები. თავის მხრივ პირველი მოდული მოიცავს სოციალური და ემოციური უნარების განვითარების მნიშვნელობასა და აქტუალობას, სამიზნე კომპეტენციებისა და უნარების აღწერასა და დანერგვის დონეებსა და სტრატეგიას. მეორე მოდულში განიხილება მოზარდობის ასაკის მახასიათებლები, კლასის მოწყობის პრინციპები და საკლასო შეთანხმებების ჩამოყალიბება. რაც შეეხება მესამე მოდულს, ის დაეთმობა მოდელირების ტექნიკის გაცნობას, მოსწავლეების სოციალური და ემოციური უნარების განვითარებაზე ორიენტირებული მიდგომებისა და მეთოდების გაცნობას, კონკრეტული სტრატეგიების აღწერას თვითცნობიერების, თვითრეგულაციისა და ურთიერთობების განსავითარებლად. მესამე მოდულში ასევე მასწავლებელი
პროექტის ,,წიგნებით მე-ს ძიებაში"ფარგლებში მოსწავლებელთა საჭიროებების დადგენის მიზნით, პროექტის სამიზნე ჯგუფის- მე-6ა, 6ბ, 6გ კლასში შემსვლელ პედაგოგთა საგაკვეთილო პროცესებზე დასწრება- დაკვირვება დაიწყო. ჯამში სრულად 23 პედაგოგს დაესწრნენ. საგაკვეთილო პროცესი წინასწარ შედგენილი საკლასო დაკვირვების ფორმის შესაბამისად შეფასდა. საგაკვეთილო პროცესზე დაკვირვება საპროექტო ჯგუფის წევრებმა, პროექტის მენეჯერმა მარინა ისკაკოვამ, პროექტის კოორდინატორმა თამარ ქობულაძემ და ექსპერტ კონსულტანტმა სოფიო ძიგრაშვილმა აწარმოეს. დაკვირვების პროცესი 22-31 მაისს მიმდინარეობდა.
Комментарии
Отправить комментарий